Gizemisss Kızlar ben hediyelik magnet yaptırmak istiyorum. Doğumdan sonraya kalmıştı. Henüz eve gelen kimse olmadı. Ama olacağı için güzel varmı bildiğiniz sayfalar?
merveay Gizemisss https://www.digitalmagnet.net/ bu siteye bi bakın ben nikah için de burdan yaptırdım 1 yaş için de gayet kaliteli ve sağlam geldiler
ssnnmm Gizemisss ben yeşeren kalem yaptırdım kimse başkasının çocuğunun magnetini evine takmıyor o yüzden farklı bişey olsun dedim kalemin üstüne bişeyler yazdırdım ardında da çiçek tohumu var her verdiğim kişinin evinde hem kalemi kullanırken gördüm hemde çiçeği ekmişler
Masalmmmmmm Valla canm ben doğum iznine ayrıldım diye vakit geçirmek için de olsa malzemeler satın aldm kendim yaptım hem maliyeti az oldu hem de istediğim gibi oldu ☺️
Sedakcby Gizemisss yani değişiyor benim yaptırdığım 9.5 tl. Pandemi den dolayı aile arasında yapacağımız için 15 adet yaptırdım. Modelden modele değişir yinede
Bebibebi Bnde yapıyorum yaptırmak isteyen olursa arkadaşlar instagramdan saretasarim46 bakabilirsiniz