Meraba arkadaşlar. Bebeğim süt alerjisi, benim de sütüm kesildiği için mamayla devam ediyoruz.Alerji doktorumuz raporlu aptamil progomin as veriyor. Zaten hastanelerden zor randevu buluyorum daa 2 hafta öncesinden 15 aralığa randevu almıştım ama şimdi mhrs den iptal edildiğini gördüm. İş bırakma eylemleri varmış. Mamam yarına anca yetecek kadar var. Normalde nisana kadar raporumuz ama aydan aya reçeteye eczaneden alıyorduk. Reçete olmasa raporu göstersek eczane yarın mamayı verir mi. Siz nasıl alıyorsunuz mamaları. Ayrıca tamam haklarını savunmalarına bişey demiyorum ama hayati bir mesleğin çalışanlarının iş bırakmalarına gerçekten anlam veremiyorum. Ne olursa olsun hayat kurtaracaklarına dair yemin ettikleri bir meslek. Büyük insanları geçtim bebeklere bişey olsa vebalini nasıl ödeyecekler. 😒