Bi süredir geçmeyen mantarla boğuşuyorum sağlık ocağına gittik krem verdi 2 tane kullanınca geçiyor bırakınca tekrarlıyor. Çocuk doktoruna gittik oda farklı kremler verdi (ilk kullandıklarımı söyledim o şekilde farklı yazdı) yine geçiyor sonra tekrarlıyor şimdi başka doktordan randevu aldım fakat böyle sorun yaşayan oldu mu acaba? Bezden kaynaklı olabilir dendi mantar öncesi bezini değiştirmiştim şimdi farklı bez kullanıyorum yine aynı. Yaşayan olduysa bilgi verebilir mi ? Şimdiden teşekkürler