VLDAN Kızlar seseryan oldum kesinlikle normal doğurun bebeğe zor odaklanıyorsunuz Ağrılar çok fazla oluyor bugün 33 gün hala ağrı oluyor doğrularken vs. Evet seseryan kolay olabilir ama sonrası zor .. yoğun ağrı tam 15 gün sürüyor paylaşmak istedim oluyorsa eğer normal yapın ben olmasına rağmen korktuğum için seseryan oldum ama pişman oldum o ağrıları çekerken hep pişmanlık yaşadım bebekle doğru düzgün ilgilenemiyorsun
ayazasaf VLDAN hiç katılmıyorum maalesef kişiden kişiye değişir ben sezeryan oldum 2. Gün yemeğimide yaptım bebekle ilgilendim
Noluyoyaa VLDAN benim yarın bir hafta olacak sezeryan olalı evet ağrım oluyor ama ilk gün ki gibi değil sen nasıl bir ağrı hissediyorsun canım
Asya0114 VLDAN bence o bünyeden bünyede değişkenlik gösterir 2 doğumum da sezeryan oldu hemde 1 yıl arayla 1 hafta da ayaktaydım ben 1 hafta sonra işimi gücümü yaptım kızımı kucakladım oğlumu öptüm kokladım ☺️ Çünkü sezeryan oldum 2 saat sonra kalktım ayağa zorladım kendimi sürekli yürüdüm yatmadım bebeğimi emzirdim biraz dinlendim kalktım tekrar yürüdüm 😄
Minigimm1 VLDAN canim benim normal doğumda sıkıntı yaşayan anneler de var bende sezaryen oldum ama nerdeyse hiç yatmadım hep kizimla ilgilendim
mermik VLDAN kişiden kişiye değişiyor. Normal doğurdum dikislerim 38 gün iyilesmedi. Enfeksiyon vs bi suru uğraştım. Hangisi içinizden geliyorsa o en uygunu
ecerdogan VLDAN 2 gün hafif ağrı çektim, başka da ağrım olmadı. Gerçekten kişiden kişiye değişen bir durum. Geçmiş olsun sizede
Merveensarelisa VLDAN Ben bir gün sadece zorluk çektim o da doğumdan sonra ayaklanirken ilk beş gün yatıp kalkmak zordu o kdar normal doğum da yaptım ilkimi ama kırk gün oturamadim bile hep yattım sezeryan benm için çok iyiydi
Aycnnnn VLDAN ben zorunlu sezeryan oldum 2. Günü evime geldim evide süpürdüm yemekte yaptım cocugada baktım bünyeden bunyeye değişen birsey bu durum
Fatmaaa22 VLDAN bu bünyeden bünyeye değişiyor sanırım. Ben 17-18 saat normal doğumu bekledim açılma olmadı. Suni sancı verdiler sabah 11 den akşam 5 e kadar yine açılmadı. Sezeryan oldum. Sezeryandan çıkınca kağıt kesiği gibi agrı oldu. Ama ilk kalkışta kalktım koridoru 2-3 defa turladım. Ama herkes şaşırdı ben çok büyük bi agrı bekliyordum neredeyse hiç ağrım olmadı. Suni sancı verilirken doktora uyusam sıkıntı olur mu dedim ben taktığım anda bağırman gerekiyordu sen uyucam diyorsun dedi. Sezeryandan çıktıktan sonra da acı esiğin çok yüksek o yüzden böyle oldu dedi. Sezeryandan sonra akşamına asagıya kendim inebiliyordum. Hiç öyle eğik yürümedim. Dediğim gibi bünyeden bünyeye değişiyor.
yusufmertmom VLDAN 3-4.gün başladım kendime gelmeye 1 haftada da toparlandım. Kişiden kişiye değişiyor bence. Evet ilk 2 gün çok kötüydü ama iyiki sezeryan olmuşum bende korkuyordum
Deletedmom454 Ben hastanede bile ayğa kalktığım gibi bebeğe kendim baktım eve geldim işlerimi de yaptım hatta 3 gün evimi bile silip süpürdüm diyebilirim acaba acı eşiğin biraz düşük olabilir mi canım
UzayliOzge VLDAN Alakası bile yok. Zorunlu sezaryen oldum ilk yürüyüş zordu onun dışında hep yürüdüm çok iyi geldi. Yine olsa yine sezaryen olurum
irva VLDAN Buna katılmıyorum hastaneden çıktığım gün çatır çatır bütün işimi kendim yapıyordum.Zorlanmadım da ağrı da çekmedim.Acı eşiğimde yüksektir.
Aezgi VLDAN kişiye göre değişir bu sezeryan doğum yaptım cok cok memnun kaldım hemen ayaklandımm sadece ilk gün zorluğu oluyor o kadar
Atesalp VLDAN kişiden kişiye değişiyor bu durum. Ben mecburi sezaryen oldum, 3 4 gun de ayaktaydim. Sonrasi da cok rahatti. Arkadasim normal dogum yapti kızcağız 2 ay kendine gelemedi, oluk oluk kanaması oldu …