ilkerinannesi 1 aylık oldu bebeğim sol kolu hareketsiz kalınca morarıyor. Elleri de buz gibi sürekli kolunu oynatınca eski haline dönüyor. Yeni fark ettim yarın sabah hemen çocuk doktoruna gideceğiz. İnterntte çok kötü şeyler yazıyordu çok korkuyorum sabahı nasıl edeceğim bilmiyorum. Nolur başına gelen konu hakkında bilgisi olan varda iyi ya da kötü neyse yazsın çok kötüyüm.
Minigimm1 ilkerinannesi netten bakarak korkutma kendini canim Allah korusun inşallah bir şey yoktur ya benim kızımında o zamanlar banyo yaptırırken morarirdi ama bir şey olmadı çok şükür
Esderler__ ilkerinannesi sol kol olunca insanın aklına kalp geliyor 🥺 inşallah ciddi bişey yoktur korkmayın sabahta hemen doktora gidecekmişsiniz zaten sakin olun 🙏🏻
Zynp35 ilkerinannesi canm ayaklarini cikplak birak ayaklarida moraryormu bak bnm kizimda o aylarda mosmor olurdu ayaklari ikiside cok korktum kalbede akcigerede baklfi bjsi cikmadi sukir ama.goster sende yarn sadece aciller çalışacakmış devlete gotrceksen haberin olsun
Bsraaakrs Bilgim yok üstte kalsın Bi sorun çıkmaz inşallah geçmiş olsun İnternete çok bakmayın orası insanı çok korkutuyor
Abcdef Bilgim yok kendinizi korkutmayın nette genelde kötü şeyler yazıyor zaten, inşallah önemli bir durum degildir moralinizi yüksek tutmanız lazım bebiş için,üstte kalsın .
NinovaLemi Benim bebeğim 45 günlük bizde de emzirirken altta kalınca oluyor. Altını degistirirken bacaklarında da oluyor. Doktorumuz henüz dolaşımı elleri ve ayaklarına zor ulaşıyor o yüzden dedi. Dikkatli davranın yeterli dedi
ilkerinannesi NinovaLemi allah razı olsun sizden içim biraz rahatladı inşallah bize de öyle der yarın doktor rabbim evlatlarımıza sağlıklımızın ömürler versin
ilkerinannesi Esderler__ kalp de olabilir yazmışlar da ondan çok allah esirgesin ağzıma alamıyorum şu pis hastalık belirtisi yazıyordu çok kötüyüm sabahı zor ederim ben
Minigimm1 ilkerinannesi ederim tabi canim inşallah bir şeyi yoktur sen gönlünü çok sıkma anlıyorum tabi insan evladı söz konusu olunca içi içini yiyor Rabbim korusun
ilkerinannesi Esderler__ çocuk doktorumuz bişey yok gibi ama kalbiniz rahat etsin kalp damar doktoruna gidin dedi yönlendirdi yarın gideceğiz