Fatmanur3005 Selam arkadaşlar 6aylik bebeğim var,genzi balgam dolu dokora gittik antibiyotik verdi ama hâlâ oyle ne uyuyabiliyor ne rahat nefes alabiliyor nede mamasini icebiliyor çok kötü ne yapmam gerekiyor tecrübe si olanlar fikirlerinizi alabilirim☹️
Canberkveannesi Fatmanur3005 okaliptüs yagini kulak arkalarına sürerseniz burnu tikanmaz ben 4. Ayından itibaren yapiyorum her gece sürüyorum birde suya 5 6 damla okaliptus yağını damlatin buzlukta dondurun yattığı odaya koyun odayı nemlendirir ve tıkanıklık olmaz her gece yapabilirsiniz bunu da ben ikisini de kış geldiğinden beri yapiyorum
kubrakurtaksoy Fatmanur3005 çok geçmiş olsun 🙏🏻 bebeğim şuan 7 ay 9 günlük ve bizde de maalesef durum aynı bu gün antibiyotik başladık ve 2 defa buhar verildi. Kalın giydiriyorum soğuk soğuk terliyor normal giydiriyorum üşüyor ne yapıcam şaştım kaldım