Sevdaa canım yenı baslıyosanz buna emın ol bebegın karar verıcek aptamıl bızde her cesıtı ınanılmaz gaz kabız yaptı sma cok ıyıydı aylrca verdım ama abım muhendis onlara gıdaların mamalrın ıcerıklerı gelıyo sma asla alma dedi 🤦🏽♀️ Suan en ıyısı bebelac gold gıbı dedı ve hipp ama hıpp de ıcmedı kızım suan bebelac gold kullanıyoruz kılo alımı gayet ıyı zaten 7 aylık olmus ek gıdada ara öğün ana ogun seklınde alıcagı ıcın fazla sıkıntı olmuycaktır