Gamzeuzmay down sendromu hakkında bi bilgim yok ama benim bebeğimde 26 haftalık doğdu normalde 34 36. haftalarda emme refleksi oluşuyormuş ama 40 42yide bulabiliyor dediler
beni 40. haftada çağırmışlardı emzirmeye 2 hafta sonrada taburcu oldu
Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸