Artık gerçekten kafayı yemek üzereyim bu nasıl bir illettir arkadaş ya tam 3 kere özel karışım uyguladık çocuğa 3 gün sürüp 4. Gün yıkadık bizde yıkandık bizden geçti çocuktan asla geçmiyor tam bitti dşyoeum gene çıkıyor tüm Çamaşırları önce poşette beklettim 3 gün sonra 60 90 derece de yıkadım iç dış saatlerce Ütü yaptım halıları Koltukları sirke ile sildim Koltukları ütüledim her gün nevresim değiştirdim yıkadım ütüledim banyo tuvalet çamaşır suyu sürekli perdeler yıkandı oyuncakları yıkandı daha ne yapayım ya kafayı sıyırıcam tam bitti diyorum hooop bir bakıyorum gene kabarmış acaba geçmesine yakın mı böyle kabarıyor diyorum ama yok sivilce sivilce gene çıkıyor vücudunda resmen. Gitmedik doktor cildiye kalmadı ya sirkesinden kantaron yağına kadar hepsini de kullandık ne yapalım daha ya çözümü yok mu bunun. Son kez Bi wilkinson pomad yapıcam daha da geçmezse ne yapıcam bilmiyorum ağlıcam artık ya bıktım gerçekten 🥺