Kızlar benim bebeğim dede var atopik dermatit mi ne dedi nemlendir dedi bişey kullanmama gerek yok dedi akşamları gaz sancısı olup kendini sıkınca çok belli oluyor bende mustelanin nemlendiricisini kullanıyorum baya iyi geliyor doktor eğer kullanırsanız diye bi krem yazdı ama mustela iyi geldi