Srnd benim ilk kız 9.5 aylıkken çıkarttı 😁 ne diş ağrısı bildik ne sizisi bir baktık çıkmış ufaklık baya zorlanıyor gibi eller sürekli ağızda herşeyi bir hirciinlikla kemiriyor 6 aylık olmak üzere 9 ay sürmez gibi geliyor bana iki numara. İlk iki diş çıktıktan sonra diğerleri de ilki gibi zorlu mu çıkıyor yoksa sadece ilk dişler mi çok zor