Nazmomy Merhaba bebekler şuanda doyma hissini bilmiyor o yüzden sürekli aranabilir. Sagdığınız sütü biberon ile vermeyin meme reddi yapıyor, ben düştüm o hataya 5 aylık olduk hala sağım yapıyorum. Emzirin hem çene kasları kuvvetlensin hem sütünüz artar. Doğmadığını düşünüyorsanız sağıp şırınga (iğnesi çıkarılmış) ve ya kaşıkla verin doysun uyusun. Birde bezlerinde de doyup doğmadığını anlayabilirsiniz.