Nazlibebek8 emziği bırakın bir anda kesin bende 2,5-3 aylıkken meme reddi yaşadın ayakta Beyaz gürültü sesi ile emdi sadece zor süreç. Sabır diliyorum. Evet meme reddi sütünüzü sağsanız da biberon ile vermeyin kaşık biberon enjektör de olur. Uykuda memeyi verin bol bol ten teması yapın sakin olun teklif edin hiç ısrar etmeyin emziği hemen unutur meme reddi bitince isterseniz emziğe devam edersiniz ama emmek yerine emzik emmeyi tercih ediyorlar bazen meme reddi kaynaklı