Motherfinger Aynı mantık marketçi için de geçerli oluyor.Marketçinin aldığı toptancı için toptancının malı aldığı fabrika için vs vs .Halk nasıl daha ucuza almış olmak için stokluyorsa esnaf da toptancı da aynı mantık da yani.Stok yapmaması gerekenler bence bizzat kendileri.20 yıldır yeterince stokladılar,Her şeyi!