_anneyim Kızlar 33 günlük anneyim. Göğüslerimşn ikisinde koltuk altlarıma doğru şiddetli kaşıntı ve kızarıklık var. Bunun emzirmeyle alakası var mıdor? Doktora gidicem ama 2 gündür çok fazla. Mastik vs olduğunu düşünmüyorum mantar gibi bişey olabilir mi?
1omer_annesi _anneyim bazen bende de oluyor resmen kanayacak dereceye geliyo kasimaktan 54 günlük benimki de
Cglrgr _anneyim çok kötüydü benim de artık kaşımaktan yara olmuştu kanıyordu bir türlü fırsat bulup doktora gidemedim. 40 günden sonra geçmeye başladı sonra hiç bir şey kalmadı iz falanda kalmadı
_anneyim _anneyim son durum acile yoğun kaşıntı ile gittim. Serum takıldı. Biraz iyi geldi şuan emziriyorum yine başladı kaşınmaya 😩☹️