Ben sudocrem ve oksizinc kullandım hıc pişik olmadı her zaman da surmezdım. Pişiğe tüpteki arko krem kullanan var, kızdırılıp sogutulmus zeytın yagı, kantaron yagı kullananlar var. Eskiden yanıklara yaralara yumurtayı eskı bı tavada yakıp yagını cıkartıp suruyorlardı o da ıse yarıyor dıyorlar . Üstte kalsın yazan olur mutlaka çok gecmıs olsun🤗🙏🏻🌺