Hsniye7 Kzlar parol şurup verdi doktormda eczanm gunde kac defa kullanacgmi soylemedi ne kadar kullanmalıyim
elmaliturtam Hsniye7 Parol o aylarda veriyor mu doktor e nabıza girin ordan reçetenize bakın kullanım şekline
Yazannesi1 Hsniye7 Bildiğim kadarıyla parol ağrı kesici gaza ve öksürüğe fayda edeceğini hiç zannetmiyorum. Geçmiş olsun 💐
Hsniye7 Alpbeybi oksüruyodu biraz bide gaz sancısı var onun için verdiler.1 çay kaşığı kullandm ama gunde kac defa bilmiyorum
Alpbeybi Hsniye7 öksürük, gaz sancısı için parol verildiğini ilk defa duyuyorum. En fazla 4 defa günde
Bitikmomi Hsniye7 siz başka bi doktora daha danışın her bebek gaz sancısı çekiyor parol veren doktor ilk kez duydum. Öksürük içinde parol işe yaramaz zaten kullanmadan bir doktor görüşü daha alın bence
Volmine Hsniye7 8 saatte bir ateşi yoksa neden ağzın kesici veriyorsun. O kadarlık bebeğe sadece carpol verirler.aslında o bile verilmez
elmaliturtam Hsniye7 Allah Allah hemen çıkıyor normalde şey denesiniz aldığınız eczanenin poşetinde ismi numarası yazmıyor mu internetten baksanız o girip sistemden baksın
elmaliturtam Hsniye7 o zaman tek çare eczaneye Ya da nöbetçi eczaneye gidip rica edip baktırmak çok geçmiş olsun
brnykt Benim bildiğim 2 aydan küçük bebeklere calpol verilmez ama doktorun bir bildiği var demek ki :/ Eczaneye danışın bence ölçek bilgisini tekrardan.
Asl90 Hsniye7 canım yanlışın olmasın parol en erken 2. Ayda verilir. Bir çay kaşığı kadar oda ciddi bir ateşi ağrısı varsa yani. Gaz sancısı öksürük için verilmez başka doktora danışın biz ne söylesek doğru olmaz bebeğiniz çok küçük ilaç son çare olmalı
Hatcik Asl90 bende katılıyorum kesinlikle bu yoruma bence gaz için sab-simflex falan vardı galiba onu alabilir
Hatcik Hsniye7 bence carpol al canım parılda aynı içerik ama arada agrisi olunca carpol verirsin ama çok vermeni tavsiye etmem hele gaz için hiç verme
Aysenurcetn Hsniye7 zorda kalmadıkça hiçbir şurup 2 ayı doldurmayan bebeklere verilmemeli. Benim doktorum bebeğime 1. Ayda şurubu yazdı ama kesinlikle verme 2 ayı doldurmadan sadece unuturum diye şimdiden yazayım dedi.