Kutaynihal Hanımlar merhaba paylaş Kazan kampanyasında koleksiyonumu 52 kişi kaydetti ama onun kuponu gelmedi mağaza paylaşmadan 50 TL kupon geldi sebebini bilen var mı ?
Deletedmom27337 Kutaynihal 52 kişi az kaydettirmişsin. İçlerinde aktif olmayn y bot hesaplar oldugu için baya sayı düşüyor. O yüzden yatırmıyorlar. Keşke 15-20 kişi fazladan kaydettirseydiniz
Caglarass Kutaynihal 110 kişiyle banada yatmadı 😂 Eşimin hesabını daha az kişiye takip ettirmiştim ona yatmış ikiside. Koleksiyonu erken hazırlayınca olmuyormuş, etkinlik başlayınca oluşturmak gerekiyomuş
Kutaynihal Deletedmom27337 aslında burda hep beraber yaptık ben 64 kişinin kaydetmisim bana dönüş yapan 52 kişi 150 kişi görmüş ama 52 kişi kaydetmiş yalan söylemiş burdaki insanlar yani. Peki mağaza takip olayinda nasıl geldi kupon onda bot falan bakmıyorlar mi
Deletedmom27337 Kutaynihal onu yapmadığım için bilmiyorum cnm. Bnmde öyle oluyordu hep artık koleksiyon adımı kaydetmeyeni kaydetmiyorum
Kutaynihal 2prenss_annesieliff_ Trendyol asistanda net bişey söyleyemiyor bu konuda . Boşuna ugrasmisiz
Kutaynihal Caglarass bu daha net bı aciklama oldu teşekkürler 😂 ama bende etkinlik başlayınca yapmıştım 🤭