kubra2121 Bebeğim 15günlük oldu doğduğu gün sol gözünün beyaz kısmında bariz bir şekilde kan oturmuştu doktor önemli değil geçici gibi bir şey dedi o gün ama hala geçmedi yaşayanınız var mı ne zaman geçecek bu