sabriyeinalerkan Bebegim şuan 5.5 aylık artık destekle oturmaya başladım çünkü yatmayı hiç sevmiyor oturunca sesi çıkmıyor. Emzirme minderini koyuyorum arkasına oturtuyorum artık yerde falan. Bakalım desteksiz ne zaman oturur bilmem tembel biraz benim kız 😁😁 koca totisini donduremiyor bile daha ama kafa hep havada 🙈