Merhaba bebeğim 15 aylık kalıcı eyeliner yaptırdım bugün 6 aydan sonra sıkıntı olmaz diyorlardı ama bir çok yerde de önerilmediğini okudum emziriyorum sütümü sağıp attıktan ne kadar sonra emzirebilirim bilen var mı ya da bu konu hakkında bilgisi olan bilgilendirebilir mi ?