Kızlar biberonda bunu nasıl yapıyorsunuz
Oglusm aynı formül mama gibi 1olcege 30ml su koyuyorum ben
Oglusm 30 ccye bir mama kaşığı şeklinde yapıyorum
?
Daha fazla su koyuyorsunuz ama tadı bozuluyor. Kaşık mama
Elf33 normal devam sütleri gibi yapsam ölçülerini koyumu olur
NSZA2020 anladım canım