Aneslina sizin o kaka ve çiş yapmadan önce verdiği tepkileri ve zamanını öğrenip ona göre başlamanız lazım, bizim ki köşeye saklanıyor yüzü şekilden çekile giriyor kakasını yaparken, iç yaparken de eliyle bezini tutuyor, yoksa 1,5 yaşındayken yapınca söylüyordu ama o yeteli ol uyar şimdi 21 aylık, tam 2 yaşındayken başlayacağım ben de bezini çıkarmak gerekiyor altını ıslatıp rahatsızolunca 2-3 günde öğreniyorlarmış