Sblatc normal diye düşünüyorum doğum yapali 3ay oldu daha yeni yeni toparlanıyor afedersin tuvalette falan sanki ordan bişey çıkacak gibi bı baskı oliyordu normal tuvalete zaten oturamiyorum hala var ama eskisi gibi değil baya geçti artık daha çok yenisin toparlanır zamanla.