_anneyim ben de öyleydim cnm pandemi yeni çıkmıştı, normalde çok titiz birikimdir aslında, ama ilk aylar koala gibi yapışık oluyorlar dış dünyaya alışana kadar sürekli kucak istiyorlar ben huzursuz olmadın diye sürekli kucağımda gezdirdim, artık yavaş yavaş uykuları düzene girmeye başlar gece sabaha kadar uyanınca insanın içinden hiçbir şey yapmak gelmiyor çok normal bence bunun depresyonla ilgisi yok