Balbeby Kızlar 1 aylık bebeğim var ve dün sma iyi geceler mama aldık kullanan varmı nasıl önerirmisiniz ben tadına baktım ama pek beğenmedim
Svsrms Balbeby bebeğime bir ara mama veriyorduk o zaman almıştım. Gece daha tok tutsun diye. Ama benim bebe tadını sevmedi bir iki kez ancak icmistir gerisi çöp oldu