zaydn 20 gün oldu doğum yapalı sezeryan ilk hafta çok agri vardı sonra yavaş yavaş azaldı bugün de bir agri başladı sancı içimde ilk zamanlar ki rahim toplanıyor dedikleri ağrıya benziyor bu kadar uzun süre sonra yeniden olması normal mi