Bebegim 16 aylik. Artik biktim usandim. Memeden bile kestim onu. Her dedigini aglayarak yaptiriyor. Konusmuyor anne disinda. Kendini yerlere atiyor. Morarircasina agliyor krizlere giriyor. Ilimli yaklasiyorum yok. Bugun sinirden kazagimi yirttim. Gozum dondu cunku. Agladim hickira hickira neden bu cocuk boyle diye konusarak agladim. Niye boyle biktim artik. Vallahi cocuktan sogudum vallahi sogudum yani. Aklimi oynatacam artik. Kolik bir bebekti sut alerjisi vardi. Artik dayanamiyorum gercekten. Kendime nile vakit ayirmiyorum. Cildiracam az kaldi. Ne yapacam ben usandim 😭