Kizlar bebeğim 4 ay 19 günlük grip olmuştu biraz iyi şimdi ben oldum çok halsiz mi bilmiyorum hiç sesler çıkarmıyor artık gülmüyor çocuğum çok değişti hastalıktan oldu önceden çok gulen durduk yere çığlık atan bir bebekti bide cisli bez en fazla 2 veya 3 kez yapıyor oda dolu dolu değil yani normal mi acaba bu