Sena32 ne güzel sizinki emiyo en azından 🧿🙏🏻 ben başından beri hiç emziremedim gibi 😔 sırf ten teması olsun diye göğsümde tuttum. İlk başta sma kullanıyorduk ama sonra Bebelac golda geçtik tabi bi de antikolik biberon aldık. Hangisinin faydası olduğunu bilmiyorum ayrıca sab simplex damla da kullanıyoruz. Ne ararsan var 🤦🏻♀️