Yesimumurr Kankilerim hepinize merhaba ❤️ Oğluşum balgamlı öksürüyor. Antibiyotik ve hava alıyoruz, burnunu da sürekli aspiratörle açıyorum. Önerisi olan varmı eskiler her zaman daha iyi bilir 🥰