Oğlum 7 aylık 2 gündür üstünde bi kırgınlık var ateşi var kafasını kaldırıp indirip duruyor üstümde hiç hali yok normalde biberon içimdeki mamayı içen şimdi 30 cc içiyor noldu acaba korona mı oldu çok korkuyorum eşimde yok götüremiyorum diş belirtisi mi acaba korona olmasın Allahm inşallah korona olupda iyileşen bebekler var mıdır