canparee Benim oğlanım :) daha 6 aylık sadece bu kış için kıyafeti var yaza ve kışa bi kaç takım kıyafet istiyorum sizin beğendiklerinizi atabilir siniz
canparee Serapo yazlık bi kaç takım atar mısınız o halde beğendiklerimizden tulum veya zıbın istemiyorum yazlık tulum varsa o da olur ama
Serapo canparee telefon hafızam çok dolu olduğu için resim atamıyorum istersen numarami yazayim ozelden