Bebeğim 10.5 aylık ilk sorum şu hemen hemen 1 aydır kakası kabız şeklinde afedersiniz kalıp gibi yapıyor. Göbeği şiş rahat kaka yapamadığı için. Bi kaç kerede yemekten sonra kustu. Ne yapabilirim. Yemek yedirmesem açmıdır diye düşünüyor insan. Yedirsem kaka yapamıyor karnı iyice şişiyor şaşırdım bana akıl verin