Şimdi kızım 10 aylık onunla oyun oynadıkça ona yemek hazırladıkça diyorum ki 1-2-3 aylıkken ne yapıyormuşum acaba vaktim daha boldu sanki ama daha da zor bi bebekti o aylarda değerlendiremiyordum pek ☺️ Elimden geldiğince Oyuncaklara ilgi duymuyordu ısrarla oyuncak gösteriyordum, bol bol konuşuyordum kucağımda gezdiriyordum, dışarı çıkıyorduk, yüz üstü tutmaya çalışıyordum epey ağlıyordu, emiyordu bol bol, banyo yaptırıyordum, bir yandan yemek yapmaya çalışıyordum ( neredeyse tek yaptığım işti) ☺️