babyandmom1 Kızım 6 ay 27 günlük gaitada 7-8 lökosit görüldü. Şuan bronşitten de dolayı antibiyotik ve şuruplar kullanıyoruz. Günde 5-6 kakalı kirli bez alıyorum değişik şekilde kaka yapıyor. Ne yapmam lazım bu kadarı normal mi?
Evrim1906 babyandmom1 antibiyotik ve probiyotik kullanıyorsa normal canım onlar ishal yapıyor bildiğim kadarıyla