Kızlar 10 aylık kızım 6. Aydan beri sürekli hasta. Kronik bronşit var diyor doktor. Kan testleri yapıldı takviye her şey alıyor. Daha üç hafta önce antibiyotik kullandık hava aldık. Şimdi yine geldi grip buldu bizi. Bi yandan da diş çıkarıyor ateş inip çıkıyor . Doktor yine antibiyotik verdi dedi iki gün sonra ateş düşmezse ver bronşite çevirtmeyelim. Artık gücüm kalmadı inanın çocuğun karaciğeri soldu ilaç içmekten. Çok moralim bozuk şuan bu satırları bile ağlayarak yazıyorum. Ne olacak sonumuz