Ayın 4 ve 7 sine iptal ettiğim ürünlerim var 50-130 ₺ tutarında ve hala yatmadı param banka iade filan görünmüyor diyor dolap desteğe yazıyorum cevap yok mail diyorlar bakıyorum normalde bir kaç kez geldi cevap dolaptan ilk iptalim değil o zaman alıyordum cevap şimdi cevap bile yok mailden dodo mu ne zıkkım var o da bi halta yaramıyor 10 iş günü diyorlar acaba o geçmedi tam diyemi iade olmadı ama dolap 4 iş günü banka ızda 10 iş gününde iade yapar diyor yani dolaptan 4 iş gününde iade olmuş olması gerek ama bankada görmüyor defalarxa aradım göz ardıda edemiyorum para az değil