Neslihanbew Sadece mama ile besleniyor. Doktorumuzun da onayı ile bu ayın sonuna doğru gece yatmadan mama yapabileceğimi söyledi. Ama hep mama süt içen bir bebeğe ilk kaşık mamasını nasıl ayarlayacağım ne kıvam da olur olmalı hiç fikrim yok tarif verirmisiniz ?
Candanotemm Neslihanbew canm ek gıda için yine de yoğurt yapsan çay bardağına taze yer patates havuç falan mide sindirim falan biraz alışır. bebek için kaşık mama çok katkılı. doymazsa tadımlardan sonra yine denersin bence. Neden doktorun ilk kaşık mamayı onayladı kilosu düşükmü
Saziyersin Neslihanbew evde yoğurt mayalayin tadım yaptırın sonrasında bir elma armut kabizlik sorunu yok ise muz taktirine sonrasında ben suan da elma ve armut püre yapıyorum pütürsüz içerisine yoğurt ve iki tane cici bebe ve 1 cay kaşığı pekmez verip yediriyor bizde bes ayligiz
Neslihanbew Candanotemm yok cnm kilosu iyi ama sütü reddediyor ve doymuyor ağlıyor uyumuyor. Benim doktoruma göre kaşık mamasını kendim yapıp yedirebilirim sindirir diyor sıkıntı yok artık dedi. İrmikden vs rahatlıkla yap yedir diyor aynı zamanda dediklerinizi gün içinde taddır ve yavaş yavaş öğüne geç dedi. Aksi daha kötü olucak taşımlarla doymaz sütü reddediyor ve uyku yok sade ağlıyor daha kötü bir hal alıyor durum bize göre en sağlıklısı bu yol
Candanotemm Neslihanbew bizde de ek gıdaya başlayınca mama yemez oldu o kadar zor ki yogur yapıyordum içine irmik ve yulaf pişirip katıyordum deneyebilirsin