aaeessa Kozlar bebegımın kafasında daha saçları tam olmadığı ıcın damar gıbı gözüküyor ama elleyınce sankı kafasında kemıklerı arasında boşluk var gıbı bugun fark ettım böyle olanınız var mı endıselenmelı mıyım bu arada oğlum 3 buçuk aylık
zeynepbalci aaeessa intetnete sütur diye yazsana canım öyle mi bi karşılaştır ama ele gelir mi bilemiyorum valla
Leyla0613 aaeessa daha oturacak onun kafası endişelenmeyin bende öyleydim her gün kafasını inceliyip kendimce korkup bişeylerden şüphelenıyordum 6 aylık oldu normale döndü çok şükür
tugbao aaeessa sutur diye biliyorum onlari da. bingildagin iki yanindan devam ediyolar. bi arastirin iyice.
aaeessa Leyla0613 bende tam olarak oyleyım bıngıldagı kıpırdadı mı kafası yamuk mu çatlak mı kafayı yıycem bugünde oyle onu fark edince cok korktum