Oğlumun pipisi şişiyor, ucunda hafif kızarıklık farkettim. İdrarını yaparken ağlama huzursuzluk gibi durumlar yok. 2 buçuk aylık henüz sünnet olmadı. Enfeksiyon olabilir mi? Ateşi de yok ama emin olamadım. İdrar çıkışı dar olduğu için 4 aya kadar sünnet olması gerektiğini söylemişti doktorumuz, yarın muayene olucaz, yaşayan var mı diye buraya da yazıyım dedim.