Anneler toplam 8 dişimiz var yeni diş mi geliyor ondan mı bilmiyorum ve bebeğim bu hafta yaşını dolduruyor . Bu ay inanılmaz iştahsız sadece meme emmek istiyor. Kahvaltısını zorla hayatta yapmam dediğim şeyi yaparak tlfndan video açarak yediriyorum öğlen ara ana mana akşam hiçbir şekilde yemiyor . Bugün 1 yumurta yedi kahvaltıda akşam oldu 3 kaşık tarhana çorbası başka hiçbirşey yemedi . Aç olduğunu biliyorum ama yemiyor kim görse bu çocuk ufak çılız bilmem ne diyor onları takmıyorum ama çocuğumun aç olduğunu düşünüyorum. Yemiyor istemiyor ne yapacağım ben