Gunel2806 Kızlar merhaba:) Doğumdan kaç ay sonra adet oldunuz ? Ben 5 ay oldu doğum yapalı daha adet olmadım.Ağrılarım da oluyor bazen.Aranızda benim gibi olan varmı?
Muges4 Sonsuzmutluluk o kadar uzun sürmesi normal mi peki? Bende 35 gün oldu doğum yapalı, merak ettim
Gunel2806 Muges4 Bebek sadece anne sütüyle besleniyorsa geç oluyormuş adet ama 2 ay falan geç oluyor diğe duydum
Sonsuzmutluluk Muges4 2 sene normal deniliyor Ya ben aslında memnunum dua ettim geç olayım diye regl zamanında sütte azalma ve tadında değişimler oluyormuş
Gzm15092021 Gunel2806 Ben de daha adet olmayı bekliyorum üç ay bitti gerçekten çok zormuş kemiklerim dahi ağırıyor şişkinlik çok menepozlu kadınları şu an çok iyi anlıyorum galiba adet görmeden kolay kolay kiloda verilmiyor Yememe içmeme dikkat ediyorum çok da emziriyorum ama kilo gitmiyor :(
Gzm15092021 Gunel2806 doğumda 10kilo aldım direk beş gün içinde 10kilo gitti eski kiloma döndüm ama kiyafetlerim ayakkabılarım hiç biri olmuyor dört gözle bekliyorum adeti benim gibi olan var mı acaba
Gunel2806 Gzm15092021 Ben de aynı senin gibiyim canım kendimi karpuz gibi hiss ediyorum ayakta dururken sanki karımın aşağısında bişey va gibime geliyor
defneninannesiiiii Kişiden kişiye değişir canım ben 6 ay sonra oldum ama benimki çok uzun sürdü ve en son kahverengi akıntı şeklinde geldi sancım olmadı ama 2 hafta sürdü yani normal dedi doktorum