Nltka yengem 2013 te aldı cok guzel supuruyor pertı cıktı dıyor ama bana kalırsa halen cok ıyı. Benım kullandıgım arzum bıle 6 senedır bana mısın demedı. Onunkinin sıkıntı yaratacagını hoc sanmıyrm. Fıltresını yıkayınca emiş gucu artıyor bu cihazların. Sadece ilk seride boruda kırılma bukulme oluyordu sanırım sızın aldıgınız serıde o sorun yok sonradan degıstı sanırım metal borunun malzemesı