Merhaba anneler, benim oğlum 1 aylık daha ve sık sık öğürmeleri başladı. Doğduğundan beri eğimli yatırıp eğimli bir şekilde emziriyorum ama 2 gündür uykusundan kalkarken bile öğürüp kalkıyor. Kimi zaman bu öğürmeler in peşine kusması oluyor. Çok üzülüyorum derdini anlamak istiyorum, yaşayanınız var mı doktora danışanınız?