Happyannendili bembeyaz asla karbonatlı sildirmiyo kalıp gibi duruyor dilindeki beyazlık ben sütten olduğunu sanmıştım sağlık ocağında da söyledim bakmadı bile sütten olur o dedi göğsümü de karbonatlı su ile siliyorum ne yapabilirim ki başka illa hastaneye gitsem mi Bu dönemde de hastaneye gitmeye korkuyorum hastalık buluşacak diye