Lavin01 Slm kizlar 😊uyku tulumu almayı düşünüyorum da çok kararsız kaldım siz hangi magazadan aldınız memnun kaldınız aldıklarınizi atar mısınız
Yasemin_68 Lavin01 lc den aldım canım 2 tane ikisinden de memnunum Birisi ayaklı diğeri ayaksız sadece sıkıntı gördüğüm ayaklı tulumun ayak kısmı dar haricinde gayet güzeller sürekli de yıkarım
birmelekannesiiio Lavin01 kalite olarak lcw ama ebebek daha uygun tabi.. ben e bebekten sadece içlik uyku tulumu falan alıyorum memnunum ama pijama takımı aldım soldu lcwden aldım hala aynı duruyor
morjaguar Lavin01 e bebekin kıyafetleri genel olarak dandik bence. LCW derim ben. evin sıcaklığına göre tog değerine bakın.
Betim Lavin01 hımm oda sıcaklığını ölçmek gerekiyor sanırım net bilgim yok o konuda eğer çok sıcaksa oda gece dahil 2,5 tog kalın olur
Betim Lavin01 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/erkek-bebek/Uyku-Tulumu/5223857/1933106 linkini bıraktım
Hahahahahajja byza123 Annis-ogul Deletedmom5284 geceleri bunu giydirip başka bişey örtmeye gerek kalmıyor değilmi ? Benim kızım üstünü çok açıyor geceleri yeni aldım bnde bu gece kullancam 🥲