10 aylık olmak üzere.Kahvaltı yapmak istemiyor onun dışında iyi kötü biraz çorba yoğurt meyve yiyor.Anne sütü almıyor günde 4 kez falan mama veriyorum.Onu da içmek istemiyor pek.Üst dişleri geliyor ondan herhalde.4 5 kez bez değiştiriyorum.Hala emeklemiyor sürünüyor 😀Kanepenin kenarlarına tutunup gezebiliyor.İşine gelirse alkış yapıyor işine gelmezse yapmıyor.Bizde durumlar böyle😀