Sblu Oğlum 1 yaşına girecek. Ailecek kutlama yapmak istiyorum. Ama pastasını nasıl yapacağımıza (şekil olarak ) karar veremedim. Sizce nasıl yaptırmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim.🌸