2209 Umay2734 emzirirken ucunu değil, siyah kısmıyla verinmutlaka, emzirme sonrasi acik kalsin havalandirin gogsunuzu, kremlerinizi sürün . En önemlisi dogru emzirme şekli, nettende videolara bakabirsin
Sblatc Umay2734 ben ilk emzirmeden itibaren silikon göğüs kalkanı kullanıyorum ucu bi yere değmediği için sızlamıyo fazla ve daha çabuk iyileşiyo. Bu şekilde fazla yara olmadı benim. Arada ucuna ayva çekirdeği jeli sürüyorum
Pltbebek Emzirmeden sonra hakiki zeytinyağı çok iyi geliyor bir tabağa koy her emzirmeden sonra sür hiç yara olmaz
Esrasimayy Lansınoh göğüs ucu kremi çok iyi gelmişti bana sürekli nemli tutuyor göğüs ucunu denemenizi tavsiye ederim